środa, 15 października 2008

Lech Wałęsa na blogu. List do Felipe Gonzalesa

Pan Prezydent Wałęsa już zaczął działać w Radzie Mędrców Europy.
Chwilowo w piśmie do Felipe Gonzalesa, skrytykował strukturę organizacyjną i podjął się organizacji całej grupy, na nowo „po swojemu”.
Raczył też zasugerować kandydaturę pewnych mądrych osób, chyba przez pomyłkę tylko pominiętych w Radzie Mędrców Europy.
Całość listu zamieszczona została na wspaniałym blogu-stronie Pana Prezydenta.











Poniżej tłumaczenie całości wpisu:


Do pana Gonsalesa
i tych innych od Rady Mądości
Bruksela
Europa

Mili Państwo,
nie chcieliście mnie ale to Polska i pozytywni ludzie na „tak” mnie wytypowali i znów nie chcę ale muszę Wam przewodzić w tej radzie.
Ja zrobiłem demokracje, którą wy bierzecie i teraz się uczycie jej. Trzeba było mnie słuchać to bym poprowadził, bez żadnych tam w lewo czy prawo.
Chcieliście sami, to macie teraz problemy i ja muszę radzić i pomagać. A mam pomysł na demokrację, wy nie macie to do mnie na ratunek lecicie.
Panie Gonzales i inni, to ja obaliłem komunę i teraz mądry jestem.
Cała ta Europa to dlatego jest, że Ja walczyłem i zwyciężyłem. I Tuska zrobiłem, że teraz do Was pisze, że mnie nie chcieliście i żebyście mnie chcieli.
Myli Państwo, jak Ja mam robić demokracje w tej mądrości, to muszę zaplecze mieć i tu trzeba jeszcze do tej rady mądrości kogoś dać mądrego.
Ja mówię, że Mietek Wachowski będzie dobry. W temacie demokracji mocno stoi, lepiej niż ten, tam majster od Nokii, i ta Wasza babeczka od związków.
Ja wiem co mówię

Laureat Nagrody Nobla i Profesor Uniwersytetów
L. Wałęsa

aha, i jeszcze można moją Danutę tam do tej rady dodać.

Brak komentarzy: